Kadra Autorskiej Szkoły Podstawowej im. Jespera Juula


Anna Künstler – założycielka i dyrektorka szkoły

Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania fizycznego, instruktorem jeździectwa, pływania i gimnastyki. 

Już jako studentka pracowałam z dziećmi w charakterze instruktora jeździectwa i opiekuna kolonijnego. Praca z dziećmi jest moją pasją. Lubię przyglądać się zmianom i towarzyszyć dzieciom w ich rozwoju.

W 2017 roku otworzyłam przedszkole Kreatywne Dzieci. Mam głębokie przekonanie, że przedszkole jest ważnym elementem w życiu małego człowieka, dlatego czuję dużą odpowiedzialność za podejście i treści, które są obecne w Kreatywnych. 

W życiu zarówno codziennym jak i zawodowym bliskie są mi idee Rodzicielstwa Bliskości i NVC. Systematycznie pogłębiam swoją wiedzę, biorąc udział w różnych konferencjach, webinarach, warsztatach i szkoleniach.

Prywatnie żona i mama dwójki maluchów. Interesuję się sportem i psychologią dziecięcą. 


Monika Kondej – założycielka i dyrektorka szkoły

Z wykształcenia dziennikarka, przez ponad 15 lat zajmowałam się komunikacją, public relations i marketingiem w organizacjach zdrowotnych i sektorze edukacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Pracowałam m.in. dla Fundacji ITAKA (Polska), Bowel Cancer UK, Endometriosis UK, London Business School (UK).

Po urodzeniu drugiego dziecka wiedziałam, że nie wrócę na etat ani do pracy w marketingu. Tak zaczęła się moja przygoda z edukacją.

Jestem mamą 6-letniej Nelli i 3,5 rocznego Nikodema, którzy chodzą do przedszkola Kreatywne Dzieci.

Ukończyłam studia podyplomowe na SWPS na kierunku Psychologia pozytywna w wychowaniu dzieci i młodzieży. Mam za sobą kursy Pedagogiki Montessori i Planu Daltońskiego. Jestem w trakcie studiów podyplomowych Zarządzanie i psychologia menadżerska na SWPS. Wkrótce rozpoczynam 1,5 roczny kurs Liderzy Oświaty prowadzony przez Collegium Civitas. Regularnie uczestniczę w konferencjach edukacyjnych, m.in. Empatyczna Edukacja, Plan dla Edukacji. Od wielu lat współrealizuję projekty edukacyjne z Fundacją Consensius i Fundacją Akceptacja.

Prywatnie dużo podróżuję (prowadzę blog nomadfamily.pl), interesuję się inwestowaniem i zaczytuję w literaturze faktu.

Gabrysia – Wychowawczyni Zerówki, a następnie klas 1-3

Od niemal dekady jestem związana zawodowo z pracą z dziećmi.

Z wykształcenia jestem nauczycielką, studiowałam także terapię pedagogiczną na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie zajmuję stanowisko dyrektorskie w jednym z warszawskich przedszkoli oraz prowadzę zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.

Na co dzień w pracy staram się stwarzać środowisko przyjazne dzieciom, zachęcające do samodzielności. Ważne jest dla mnie budowanie relacji opartych na szacunku i wzajemnym zaufaniu. W swoich działaniach jako nauczycielka staram się być równym towarzyszem codziennych przeżyć i odkryć, zauważając i odpowiadając na aktualne potrzeby dzieci.

Pracę z dziećmi planuję tak, aby w spójny sposób opiekować obszary rozwoju emocjonalnego, społecznego, ale i poznawczego. Przez lata pracy udało mi się zabrać narzędzia i metody pracy, które są zgodne z moimi przekonaniami. Są to między innymi założenia rodzicielstwa bliskości, porozumienia bez przemocy i elementy pedagogiki M. Montessori i J. Juula.

Po pracy ukojenie znajduję w malowaniu obrazów akrylowych i przygotowywaniu estetycznych pomocy dydaktycznych. W związku z tym często proponuję dzieciom aktywności artystyczne,rozwijające umiejętności plastyczne i techniczne.

Zajęcia z Państwa dziećmi będę prowadziła w ASP im. Jespera Juula od nowego roku szkolnego, kiedy to obejmę stanowisko wychowawcy zerówki. Do zobaczenia!

Beata – Wychowawczyni Klasy 1-3

Z wykształcenia jestem nauczycielem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, przedszkolnym nauczycielem Montessori w trakcie szkolnego kursu Montessori. Ukończyłam również nauczycielski kurs komunikacji Thomasa Gordona. 

Pochodzę z okolic Gdyni, gdzie przez 4 lata pracowałam z dziećmi w Leśnym Przedszkolu Montessori jako nauczyciel zafascynowany tą metodą. Miałam możliwość tworzenia nowych leśnych placówek od zera rozwijając się i spełniając zawodowo. Prowadziłam zerówkę, a później pierwszą klasę w Leśnej Szkole Montessori. 

Przez ostatnie dwa lata podróżowałam po Europie i Azji, spełniając swoje marzenia. Ukończyłam 400 godzinny kurs nauczyciela jogi w Indiach. Zdobytą tam wiedzę pragnę wprowadzać w życiu codziennym dzieci – uważność i świadomość swojego ciała. 

W swojej pracy dydaktycznej korzystam przede wszystkim z metody Marii Montessori wplatając metodę projektu i art terapię. Staram się przekładać zdobytą przez dzieci wiedzę teoretyczną na wykorzystanie jej w życiu codziennym. Poza samodzielną pracą z materiałem stawiam na umiejętność pracy zespołowej.  Uwielbiam spędzać czas z dziećmi blisko natury, organizując dla nich marsze na orientację, tworząc wspólnie zielnik lub po prostu obserwując zmieniające się pory roku. Kieruje się powiedzeniem: „Nie ma złej pogody, są tylko złe ubrania”.

Od września 2024 poprowadzę klasę I.

Oluwaseun Okunrinboyen (Auntie Seun) – Native speaker jezyka angielskiego

My name is Seun and I am very passionate about working with kids, I never get tired of playing with kids and I’m also very happy with the way I impact into their lives positively and being with the kids brings utmost pleasure to me.

Ukończyła kursy: Nonviolent communication in education, Nauczyciel z powołania – mądrość, wiedza, umiejętności. Firtst aid for children and infants.

Prowadzi interaktywne i wesołe zajęcia z języka angielskiego, posługuje się metodą Jolly Phonics w nauczaniu czytania i pisania.

Anna Malicka – Pedagog Specjalny

Łukasz Szemis – Nauczyciel Wspomagający

Z wykształcenia jestem terapeutą pedagogicznym i pedagogiem specjalnym, a z powołania towarzyszem dzieci w odkrywaniu siebie i świata! Praca jest moją pasją. Stale podnoszę swoje umiejętności, poszerzam wiedzę i kwalifikację – obecnie jestem studentką psychologii. 

Doświadczenie zdobywałam pracując na stanowisku nauczyciela wspomagającego, pedagoga specjalnego, trenera umiejętności społecznych. W poradniach psychologiczno-pedagogicznych w roli: terapeuty pedagogicznego, terapeuty ręki, diagnosty specyficzny trudności w uczeniu się, trenera efektywnych metod uczenia się, terapeuty EEG-Biofeedback.

Specjalizuję się pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, ADHD i dysleksją. 

Proces terapeutyczny zaczynam od nawiązania relacji z małym człowiekiem. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie z dużą uważnością na emocje, potrzeby oraz wyzwania edukacyjne i rozwojowe. Największą motywacją do rozwoju jest ciekawość (niezależnie od wieku!) Dlatego na prowadzonych przeze mnie zajęciach wspólnie z podopiecznymi stajemy się odkrywcami, a zajęcia stają się przygodą. 

W pracy stosuję metody niedyrektywne. Bliska mojemu sercu jest humanistyczna teoria uczenia się oraz filozofia NVC i bliskościowego podejścia. 

W ASP im. Jespera Juula będę miała przyjemność prowadzić z Państwa dziećmi zajęcia z rewalidacji. 

Z wykształcenia jestem psychologiem. Do tej pory pracowałem w przedszkolach integracyjnych o profilu leśnym i bliskościowym. Do moich zadań należało prowadzenie terapii psychologicznej dla dzieci oraz wspieranie ich w funkcjonowaniu w grupie. 

Jestem osobą zaangażowaną w relację z dziećmi, moje oddziaływanie ogniskuje się na rozwijaniu u nich umiejętności społecznych, regulowaniu emocji, budowaniu poczucia własnej wartości i zapewnianiu im poczucia bezpieczeństwa i przewidywalności. 

Czuwam nad dynamiką grupy i stwarzam jak najlepsze warunki do nauki, interakcji społecznych, czy zajęć kreatywnych. Często można mnie spotkać z dziećmi podczas wspólnych zabaw ruchowych na dworze, opowiadania bajek i czytania książek, wspólnej budowie, wymyślaniu gier i zabaw, negocjowaniu, dyskusji, rozmowach o minionym weekendzie czy składnikach na ulubioną pizzę. 

Lubię swoją pracę, a wspieranie dzieci w eksploracji nieodkrytego świata sprawia mi dużo radości.  

Prywatnie jestem mężem mojej ukochanej żony, a niecałe 5 miesięcy temu urodził nam się synek. Tworzenie rodziny jest moim głównym celem i czymś co dostarcza mi satysfakcji z życia. Studiuję pielęgniarstwo i jestem ratownikiem KPP. Lubię długie spacery z psem i zazwyczaj poruszam się po mieście rowerem

Marta Klonowska – Nauczycielka Wspomagająca

Jestem nauczycielem wspomagającym z pasją do pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Obecnie studiuję pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, co pozwala mi na nieustanny rozwój i pogłębianie wiedzy w zakresie wsparcia uczniów z różnorodnymi trudnościami.

Moim celem jest tworzenie bezpiecznej i sprzyjającej rozwojowi atmosfery w klasie, w której każde dziecko może poczuć się akceptowane i zmotywowane do nauki. W swojej pracy staram się indywidualnie podchodzić do potrzeb uczniów, wspierając ich zarówno w zakresie edukacyjnym, jak i emocjonalnym.

Latem czasie wolnym lubię pływać i zwiedzać mazury, a zimą najczęściej można spotkać mnie na łyżwach lub w kinie.